Returnering
Jeg har ombestemt mig vedrørende mit køb, hvad gør jeg nu?
Du har typisk 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Heylove. Det er vigtigt at bemærke, at denne ret bortfalder, hvis du åbner og anvender produktet, eller bryder forseglingen. Dette skyldes, at produktet af hensyn til sundhed og hygiejne ikke kan tages retur. Ved returnering skal varen være i samme tilstand, som da du modtog den.
Ved returnering skal varen sendes tilbage til vores adresse: Heygroup ApS, Snerlevej 32, 8870 Langå. Returnering foregår på købers bekostning.
Hvis du har ændret mening om dit køb, så kontakt os venligst her snarest muligt, så vi kan guide dig i den videre proces og holde øje med din eventuelle returnering.
Er det muligt at annullere min ordre?
Hvis du har skiftet mening om din ordre og ønsker at annullere den, skal du kontakte os her så hurtigt som muligt. Vi er normalt meget effektive til at pakke og sende ordrer hver dag året rundt, og hvis din ordre allerede er sendt, kan vi desværre ikke bare annullere den.
Skriv til os direkte og så hurtigt som muligt, inkluder dit ordrenummer og noter "Annuller ordre" i emnefeltet, så vi hurtigt kan finde din ordre i systemet.
Hvis du kontakter os inden for vores kundeservice åbningstider på hverdage mellem kl. 10-16, kan vi i de fleste tilfælde nå at stoppe din ordre i systemet. Hvis du bestiller uden for vores kundeservices åbningstider og sender en e-mail om annullering af din ordre, er chancen for, at vi kan stoppe din ordre mindre.
Der kan desværre være situationer, hvor vi ikke kan nå at håndtere din anmodning, før pakken allerede er sendt afsted. Hvis dette er tilfældet, kan vi sætte en returkode på pakken og sende den tilbage til vores lager. Bemærk, at dette medfører en returgebyr på 29-59 kr, afhængigt af leveringsmetoden. Alternativt kan du selv stå for returneringen og få hele beløbet refunderet.
Bemærk, at reglerne for fortrydelsesret gælder, og at varerne skal returneres i samme stand som du modtog dem. Hvis du bruger produkterne eller bryder forseglingen, mister du din fortrydelsesret, da produkterne af sundheds- og hygiejnemæssige årsager ikke kan tages retur.
Når du annullerer et køb og får pengene tilbage, vil beløbet altid blive overført til det betalingskort, der blev brugt, da ordren blev afgivet.
Jeg vil gerne bytte min bestilling til et andet produkt
Hvis du ønsker at bytte din bestilling til et andet produkt, bedes du kontakte vores kundeservice her.
Jeg har modtaget et forkert eller defekt produkt
Hvis du har modtaget et forkert produkt, eller hvis produktet er defekt, er det vigtigt, at du udfylder vores reklamationsformular og følger alle trinene.
Når du udfylder vores reklamationsformular, skal du inkludere dokumentation for det problem, der er årsag til reklamationen. Husk at gemme varen og emballagen, så vi kan undersøge sagen.
Hvis vi efter at have undersøgt produktet bekræfter, at det er forkert eller defekt, vil vi give dig de nødvendige instruktioner i, hvordan du skal fortsætte.
Kontakt os her for at starte din reklamation.