Spørgsmål og svar (FAQ)
Ordre og betaling
Ordre/ køb
-
Når du har lagt din ordre hos os, sender vi dig lynhurtigt en ordrebekræftelse på e-mail. Den bekræfter, at vi har modtaget din bestilling og begynder at behandle den hurtigst muligt.
-
Når din bestilling er gennemført korrekt, modtager du altid en ordrebekræftelse på e-mail. Denne kommer normalt indenfor få minutter efter, at du har lagt ordren, men det kan også tage lidt længere tid.
Stadig ikke modtaget noget? Her er 3 af vores bedste bud på hvorfor:
- Den har gemt sig i din spam, promovering eller opdatering-mappe. Det er en god idé at tjekke alle 3 😉
- Måske smuttede der en tastefejl ind, da du skrev din e-mail – vi kender det alt for godt 🙈 Kontakt vores *kundeservice*.
- Vores mail udbyder og din mail udbyder er ikke på high five-niveau endnu - Lad os løse det sammen 👌 Kontakt vores *kundeservice*.
Hvis du har tjekket alle 3 bud og kan se en reservation for betaling i din bank, så kontakt vores kundeservice, så hjælper de dig sikkert igennem.
-
Sådan finder du din gavekortskode
Når du køber et gavekort, får du en e-mail med et link til dit eget personlige gavekort.
På linket finder du:
- Gavekortskode (16-cifre)
- Gavekort saldo
- Udløbsdato
Saldo ved brug
Hvis du handler for mere end det beløb, der er på dit gavekort, skal du bare betale det overskydende beløb med dit kreditkort eller mobilbetaling, præcis som du plejer.
Hvis du derimod bruger mindre end det beløb, der er på dit gavekort, beholder du resten af pengene på gavekortet til senere brug. Bare sørg for at bruge dem, inden gavekortet udløber.
-
Sådan bruger jeg min rabatkode på mobil 📱
- Åben kurven og tryk “Fortsæt til kassen”
- Gå ned i bunden af kassen indtil du møder overskriften “Ordreoversigt” - herunder vil der fremgå et felt der hedder “Rabatkode eller gavekort”.
- Indtast din rabatkode i feltet “Rabatkode eller gavekort”.
- Tryk “Brug”.
Sådan bruger jeg min rabatkode på computer 💻
- Åben kurven og tryk “Fortsæt til kassen”
- I højre side af kassen under dine valgte produkter fremgår der et felt kaldet “Rabatkode eller gavekort”.
- Indtast din rabatkode i feltet “Rabatkode eller gavekort”.
- Tryk “Brug”.
Bemærk
- Hvis din ordre allerede indeholder produkter, der er på tilbud (oftest sæt- eller mængderabatter), er det desværre ikke altid muligt at bruge en rabatkode.
- Det er ikke alle rabatkoder der kan kombineres med andre rabatkoder eller kampagner.
- Rabatkoder er kun gyldige i en begrænset tidsperiode. Du kan finde oplysninger om gyldighedsperioden og betingelserne for rabatkoden i det materiale, hvor du har fundet den. Hvis du har spørgsmål vedrørende en bestemt rabatkode, du har modtaget, så kan du altid kontakte vores *kundeservice*.
Betaling
-
Du kan betale på alle de måder du kender allerede. Du vælger betalingsmetode i kassen.
- MobilePay
- Visa/ Dankort
- Matercard
- Visa
- Visa Electron
- Apple Pay
Vi trækker ikke penge fra dit betalingskort, før din pakke er afsendt fra vores lager.
*OBS. Hvis du vil betale med Apple Pay skal du vælge "Kredit kort" som betalingsmetode i kassen, herefter vil du blive viderestillet til et krypteret betalingsvindue hvor hvor Apple pay vil være tilgængeligt.
-
Din betaling trækkes når din ordre er pakket og forlader vores lager. Her den anses for at være sendt. Indtil da vil betalingen stå som reserveret på din bankkonto.
-
Hvis du oplever problemer med at gennemføre din betaling, kan du følge disse trin:
- Tjek, om alle de oplysninger, du har indtastet (som kortnummer, udløbsdato og sikkerhedskode), er korrekte.
- Sørg for, at din betalingsmetode er gyldig og ikke er udløbet.
Hvis du stadig oplever problemer med at betale, så kontakt vores kundeservice.
-
Sådan betaler jeg med mit gavekort på mobil 📱
- Åben kurven og tryk “Fortsæt til kassen”
- Gå ned i bunden af kassen indtil du møder overskriften “Ordreoversigt” - herunder vil der fremgå et felt der hedder “Rabatkode eller gavekort”.
- Indtast din gavekortskode i feltet “Rabatkode eller gavekort”.
- Tryk “Brug”.
.
Sådan betaler jeg med mit gavekort på computer 💻
- Åben kurven og tryk “Fortsæt til kassen”
- I højre side under dine valgte produkter fremgår der et felt kaldet “Rabatkode eller gavekort”.
- Indtast din gavekortskode i feltet “Rabatkode eller gavekort”.
- Tryk “Brug”.
Hvis du handler for mere end det beløb, der er på dit gavekort, skal du bare betale det overskydende beløb med dit kreditkort eller mobilbetaling, præcis som du plejer.
Hvis du derimod bruger mindre end det beløb, der er på dit gavekort, beholder du resten af pengene på gavekortet til senere brug. Bare sørg for at bruge dem, inden gavekortet udløber.
Læs mere om *hvordan gavekort fungerer*.
-
Lad os også være ærlige, vi ved godt, at sexlegetøj kan være et følsomt eller privat emne for nogle.
Uanset om du betaler med Mobilepay eller kreditkort vil der blot stå Heygroup ApS. Det samme gælder for pakkelabels på vores *diskrete emballage*, hvor afsendernavnet er Heygroup ApS.
OBS. Hvis du mod forventning opdager at der står Heylove i din bank, er du meget velkommen til at kontakte vores *kundeservice*.
Levering & diskretion
-
Fri fragt til valgfri pakkeshop: Ved køb over 499 kr.
Vi tilbyder følgende leveringsformer med GLS og Post Nord:
GLS - Levering til pakkeshop
- 1-3 hverdage
- Pris: Fri fragt ved køb over 499 kr. Ellers koster det 29 kr for pakker under 1 kg og 39 kr for pakker over 1 kg.
- Track and trace, så du kan spore din pakke
- Du modtager en e-mail og en sms med instruktioner når pakken leveres
- Du skal fremvise gyldigt legitimation ved afhentning af pakken
GLS - Levering til privat hjemmeadresse
- 1-3 hverdage
- Pris: 55 kr. for pakker under 1 kg og 65 kr. for pakker over 1 kg.
- Track and trace, så du kan spore din pakke
- Du modtager en e-mail og en sms med instruktioner når pakken leveres
- Du skal fremvise gyldigt legitimation ved afhentning af pakken
GLS- Levering til arbejdsplads
- 1-3 hverdage
- Pris: 45 kr. For pakker under 1 kg og 55 kr. for pakker over 1 kg.
- Track and trace, så du kan spore din pakke
- Du modtager en e-mail og en sms med instruktioner når pakken leveres
- Du skal fremvise gyldigt legitimation ved afhentning af pakken
PostNord - Levering til privat hjemmeadresse
- 1-3 hverdage
- Pris: 39 kr. for pakker under 1 kg og 49 kr. for pakker over 1 kg.
- Track and trace, så du kan spore din pakke
- Du modtager en e-mail og en sms med instruktioner når pakken leveres
- Du skal fremvise gyldigt legitimation ved afhentning af pakken
-
Når vi har behandlet din ordre og pakken er sendt afsted, vil du modtage en leveringsbekræftelse på e-mail med et track and trace link, så du kan følge din pakke.
Bemærk at der kan gå op til en dag, før linket bliver aktivt.
Hvis du ikke har modtaget en leveringsbekræftelse eller ikke kan finde dit track and trace link, er du altid velkommen til at skrive til vores *kundeservice.*
-
Vi stræber efter at levere alle ordrer indenfor 1-3 hverdage.
Vi pakker ordrer mandag-lørdag, og oftest er din ordre pakket indenfor 1-4 timer efter bestilling, såfremt du bestiller inden kl 14.00 på en hverdag. Der kan dog i nogle tilfælde gå op til 24 timer i travle perioder. Når din ordre er pakket bliver den straks overleveret til det valgte fragtfirma og sendt fra vores lager.
Min ordre er ikke leveret indenfor 1-3 hverdage?
- Hvis du bestiller fredag efter kl. 14 kan der afhængigt af leveringsmetode gå længere tid end 1-3 dage fordi ordre kun behandles af vores fragt selskaber i hverdage (man-fredag). Kontakt *kundeservice* hvis du ikke har hørt yderligere og der er gået over 3 dage.
- I travle perioder og såfremt vores behandling af ordren er årsagen til at udskyde levering, kan der gå længere tid end 1-3 hverdage. I så fald vil du få besked fra vores *kundeservice*.
- I travle perioder og såfremt det valgte fragtfirma er årsagen til at udskyde levering kan der gå længere tid end 1-3 hverdage. I så fald skal du kontakte det valgte fragtfirma.
- Der kan opstå menneskelige fejl i vores varehus som udskyder leveringen. Du vil som udgangspunkt modtage besked herom, men såfremt du ikke har hørt noget så tøv ikke med kontakte vores *kundeservice*.
-
PostNord og GLS leverer ikke pakker på helligdage. Levering i weekenden afhænger af den valgte leveringsmetode. Se de forskellige leveringsmuligheder nedenfor:
GLS - Levering til pakkeshop
- GLS leverer til pakkeshops alle hverdage samt lørdag (til de pakkeshops der holder åbent lørdag).
GLS - Levering til privat hjemmeadresse
- GLS leverer til privatadresser udelukkende i hverdage.
GLS- Levering til arbejdsplads
- GLS leverer til erhvervsadresser udelukkende i hverdage.
PostNord - Levering til privat hjemmeadresse
- PostNord leverer til privatadresser udelukkende i hverdage.
-
Hvis du har valgt GLS pakkeshop og din pakke ender i en anden pakkeshop/pakkeboks end den, du har valgt, skyldes det, at den pakkeshop/ pakkeboks, du havde valgt, er blevet fyldt op.
Når det sker, har fragtfirmaet ret til at levere din pakke til en nærliggende pakkeshop eller pakkeboks, hvis der ikke er plads i den, du oprindeligt valgte ved bestilling. Dette sker normalt i travle perioder med mange pakker, som f.eks. Jul, Black Friday, Black Week osv.
-
Når din bestilling er behandlet, pakket og afsendt fra vores lager, modtager du normalt en leveringsbekræftelse på e-mail. Denne kommer normalt indenfor få minutter efter, at vi har pakket og sendt din ordre, men det kan også tage lidt længere tid.
Stadig ikke modtaget noget? Her er 3 af vores bedste bud på hvorfor:
- Den har gemt sig i din spam, promovering eller opdatering-mappe. Det er en god idé at tjekke alle 3 😉
- Måske smuttede der en tastefejl ind, da du skrev din e-mail – vi kender det alt for godt 🙈 Kontakt vores *kundeservice*.
- Vores mail udbyder og din mail udbyder er ikke på high five-niveau endnu - Lad os løse det sammen 👌 Kontakt vores *kundeservice*.
Hvis du har tjekket alle 3 bud, så kan du altid kontakte vores kundeservice.
-
Hvis din pakke er blevet leveret til en pakkeshop i stedet for din hjemmeadresse skyldes det meget ofte, at:
- Dit navn stod ikke på postkassen.
- Din adresse var svær at finde.
- Du var ikke hjemme, og der var ingen aftale om at lade pakken blive leveret uden din tilstedeværelse.
- Det var ikke muligt at levere pakken et sikkert eller tørt sted.
I disse tilfælde har fragtfirmaet ret til at sende din pakke til en pakkeshop for at sikre, at den bliver leveret sikkert.
Fragtfirmaet vil normalt give dig besked via SMS, e-mail eller ved at efterlade en besked i din postkasse. Du kan også følge pakken via det tracking-link, du har modtaget fra os.
Når pakken først er leveret til pakkeshoppen, kan den normalt ikke sendes tilbage til din hjemmeadresse.
-
Vi tilbyder desværre ikke afhentning på vores virksomhedsadresse.
Min ordre
-
Du kan annullere din ordre såfremt, at den ikke er pakket eller under behandling.
Ønsker du at annullere din ordre, skal du lynhurtigt kontakte vores kundeservice på kundeservice@heylove.dk.
Annullerings-mailen skal som minimum indeholde:
Teksten
- Brug ordet annullering eller annuller, så vores computer opfanger din e-mail som høj-prioritet.
Dit ordrenummer
Så vi kan finde frem til din ordre.
- Dit telefonnummer:
- Så vi hurtigt kan komme i kontakt med dig, såfremt vi har brug for det.
Vi pakker ordrer mandag-lørdag, og oftest er din ordre pakket indenfor 1-4 timer efter bestilling. Der kan dog i nogle tilfælde gå helt op til 24 timer i travle perioder.
Såfremt din ordre allerede er pakket, kan den desværre ikke annulleres.
-
Har du bestilt en forkert størrelse eller et forkert produkt?
Du kan ændre din ordre såfremt, at den ikke er pakket eller under behandling. Ønsker du at ændre din ordre, skal du lynhurtigt kontakte vores kundeservice på mail: kundeservice@heylove.dk.
Mailen skal som minimum indeholde:
Ændringen
- Forklar kort og simpelt hvad du ønsker at ændre i din ordre.
Dit ordrenummer
Så vi kan finde frem til din ordre.
- Dit telefonnummer:
- Så vi hurtigt kan komme i kontakt med dig, såfremt vi har brug for det.
Vi pakker ordrer mandag-lørdag, og oftest er din ordre pakket indenfor 1-4 timer efter bestilling. Der kan dog i nogle tilfælde gå helt op til 24 timer i travle perioder.
Såfremt din ordre allerede er pakket, kan den desværre ikke ændres.
-
Når vi har behandlet din ordre og din pakke er sendt afsted, vil du modtage en leveringsbekræftelse på e-mail med et track and trace link, så du kan følge din pakke.
Bemærk at der kan gå op til en dag, før linket bliver aktivt.
Hvis du ikke har modtaget en leveringsbekræftelse eller ikke kan finde dit track and trace link, er du altid velkommen til at skrive til vores *kundeservice.*
-
Vi vil gerne starte med at beklage hvis du har modtaget et produkt der ikke virker som det skal. For at hjælpe dig så hurtigt som muligt, har vi samlet et par tips og tricks der måske kan få dit produkt til at fungere igen. Find tips og tricks til defekte produkter her.
Produkter, pleje og opbevaring
-
Nogle få produkter som blandt andet glidecreme har en udløbsdato. Produkter med en udløbsdato vil have et mærkat eller en skrevede dato på emballagen.
Vi anbefaler ikke, at du bruger produkter, der er udløbet, da effekten og/ eller sikkerheden kan være forringet.
-
At vedligeholde og rengøre dit sexlegetøj er vigtigt for både din sundhed og for at sikre, at det forbliver i god stand. Vi har derfor samlet de 4 vigtigste råd til, hvordan du rengøre dit sexlegetøj korrekt:
Rengøring af sexlegetøj
- Rengøring inden førstegangsbrug: Inden du bruger dit nye sexlegetøj for første gang, skal du altid sørge for at rengøre det. Brug enten en sexlegetøjsrens eller varmt vand og en mild sæbe (afhængigt af om dit sexlegetøj er vandtæt eller ej). Dette sikrer, at produktet er rent og klar til brug.
- Rengøring efter brug: Efter hver brug af sexlegetøjet er det afgørende at rengøre det igen. Du kan gøre dette ved at skylle det i varmt vand, påføre sexlegetøjsrens, lade det sidde i et minut og derefter skylle det grundigt med varmt vand.
- Antibakteriel rengøring: Vi anbefaler altid, at du gør brug af antibakteriel sexlegetøjsrens. Det er en essentiel del af rengøringen for at opretholde en hygiejne.
- Lufttør og korrekt opbevaring: Lad dit sexlegetøj lufttørre efter rengøring, og opbevar det korrekt indtil næste brug. Brug en stofpose eller den originale emballage for at beskytte det mod støv og snavs. Læs mere om korrekt *opbevaring*.
Bemærk: Hvis dit sexlegetøj er lavet af metal, PU-læder eller andre materialer, der ikke tåler at blive nedsænket i vand, bør du i stedet anvende en blid, fugtig klud til rengøring eller følge producentens rengøringsvejledning i manualen. Det samme gælder for alle elektroniske produkter, der ikke er angivet som vandtætte.
Generel vedligeholdelse
- Brug den medfølgende oplader: Hvis dit produkt er genopladeligt, skal du udelukkende bruge den medfølgende oplader og fjerne stikket, når det er fuldt opladet. Dette sikrer sikker brug og forlænger batteriets levetid.
- Fjern batterier: Hvis dit sexlegetøj bruger batterier, anbefaler vi altid, at du fjerner dem, når produktet ikke er i brug. Dette forhindrer eventuelle problemer med overophedning og batterilevetiden.
Brug vandbaseret glidecreme: Når du bruger glidecreme sammen med sexlegetøj, anbefaler vi kraftigt at du vælger en vandbaseret glidecreme. Vandbaseret glidecreme er altid det sikre valg, da det aldrig skader dit sexlegetøj. Aldrig brug silikonebaseret glidecreme med produkter lavet af silikone, da det kan beskadige overfladen på legetøjet.
Bemærk: Husk altid at følge producentens vejledninger, da produkter kan variere i måden hvorpå du skal vedligeholde det.
-
Dit sexlegetøjsprodukt skal opbevares korrekt for at sikre, at det forbliver i god stand og ikke bliver beskadiget. Derudover kan korrekt opbevaring hjælpe til, at dine produkter holder længere. Vi har derfor samlet de 3 vigtigste regler for, hvordan du opbevare dit sexlegetøj korrekt:
- Adskil forskellige materialer: Det bedste du kan gøre er, at separere forskellige produkter og opbevare dem individuelt. Visse materialer, såsom TPR, PVC, TPE og silikone, kan skabe kemiske reaktioner, når de kommer i kontakt med hinanden. Derfor bør du som hovedregel altid opbevare produkter lavet af disse materialer separat for at undgå eventuelle skader.
- Brug opbevaringsløsning eller original emballage: Vi anbefaler at du bruger en opbevaringspose eller et andet opbevaringsløsning. En stofpose er ideel, da den beskytter mod støv og snavs og ikke skaber fugt. Hvis du stadig har den originale emballage, kan det være en god måde at opbevare dit sexlegetøj på. Dette holder det sikkert og adskilt fra andre produkter. Bemærk, at det ikke er alle produkter der kommer med et opbevaringsprodukt. Find vores godkendte *opbevaringsløsninger her*.
- Hold produkter tørre og undgå direkte sollys: Efter rengøringen eller brug skal dit sexlegetøj være helt tørt, inden du lægger det væk til opbevaring. Fugtige omgivelser kan skade produktet og er et paradis for bakterier, og det er den sidste ting, du ønsker i dit sexlegetøj. Derudover bør du altid opbevare dit sexlegetøj et tørt sted i stuetemperatur og væk fra direkte sollys. Dette hjælper med at forhindre, at materialerne nedbrydes over tid.
Hvis du bemærker, at materialet eller overfladen på et produkt er blevet beskadiget på nogen måde, er det bedst at stoppe med at bruge det og *kassere det forsvarligt*.
Vær opmærksom på, at garantien ikke dækker på produkter, hvis du har opbevaret dem forkert. Ved at følge disse retningslinjer kan du sikre, at dit sexlegetøj forbliver i god stand og sikkert for dig at bruge.
Hvis du har spørgsmål til opbevaring, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
-
Når du bruger sexlegetøj, er det vigtigt at huske, at du gør det på helt eget ansvar. Det vigtigt, at du læser og gemmer manualen til dine produkter, så du ved, hvordan du bruger dem korrekt, vedligeholder dem korrekt og bortskaffer dem forsvarligt.
Generelt er det bare altid en god idé at bruge sexlegetøj med sund fornuft og være opmærksom på, at luftveje er frie, og stoppe med det samme hvis du oplever ubehag, ømhed eller smerter.
Heylove og vores distributører/ leverandører påtager sig ikke ansvaret for brugen af produkterne. Hvis du ændrer noget ved produktet af enhver art (med undtagelse af ændringer, der er godkendt af producenten), bortfalder garantien på produktet. Tjek altid materialerne eller ingredienserne i produkterne, inden du bruger dem, for at undgå mulige allergiske reaktioner samt skade af produkterne i kombination med hinanden. Du kan finde disse oplysninger på produktsiden under "Detaljer" eller i den medfølgende manual.
Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig, hvis du har brug for vejledning eller hjælp til brugen af vores produkter.
Vær særligt opmærksom på brugen af:
- Penis stimulator og vibratorer: Brugen af stimulator/ virbrator produkter med riller, pulserende luftbølger, sug, vakuum frarådes hvis du har intimpiercing. Det er på eget ansvar, såfremt du stadig gør det.
- Klitorisstimulator og vibratorer: Brugen af stimulator/ virbrator produkter med pulserende luftbølger, sug, vakuum frarådes hvis du har intimpiercing. Det er på eget ansvar, såfremt du stadig gør det.
- Penisringe: Er ofte meget fleksible, men undgå at strække af dem unødvendigt meget. Det er afgørende, at du omgående fjerner penisringen, hvis din penis bliver øm, ændrer farve eller føles ubehagelig. Derudover er det vigtigt at begrænse brugen af en penisring til højst 15-25 minutter ad gangen.
- Bækkenbundskugler: Du må ikke overskride brug på mere end 10-15 minutter ad gangen - og især begræns tiden, hvis du er ny til produktet. Hvis du begrænser tiden kan det hjælpe med at undgå overanstrengelse og forhindre muskelspændinger.
Bemærk: Husk altid at følge producentens vejledninger, da produkter kan variere i måden hvorpå du skal bruge dem.
Returnering
-
Du har altid ret til at returnere ubrugte og uåbnede produkter. Hvis du er i tvivl, kan du tjekke detaljerne om, hvilke produkter der kan returneres i spørgsmålet længere nede på siden “Hvilke produkter kan jeg returnere?" samt vores *handelsbetingelser*. Returner din ordre til os senest 30 dage efter du har købt den.
For at returnere produkter skal du følge disse trin:
- Pak varen forsvarligt ind, og brug gerne den originale emballage.
- Køb et returlabel hos os for 35 kr *lige her*. Vi anbefaler at du køber et returlabel igennem os, da det vil fremskynde behandlingen af din returnering og du vil ikke skulle indtaste personoplysninger manuelt.
- Når du afleverer din pakke ved et pick up point, så sørg altid for at få en kvittering som bevis for indlevering af din pakke.
- Hvis du har købt et returlabel gennem os, kan du spore din pakke ved hjælp af det medfølgende pakkenummer.
Hvis du ikke ønsker at købe et returlabel gennem os, kan du følge vores vejledning for egen returforsendelse:
- Print og udfyld denne manuelle returseddel.
- Pak din ordre ind og send den forsvarligt til:
Heygroup ApS, Snerlevej 32, 8870 Langå.
Bemærk følgende:
- Vi behandler din returforsendelse inden 14 hverdage efter modtagelse uden yderligere besked, men du vil modtage en e-mail, når processen er afsluttet eller der opstår ændringer i returneringen.
- Du er ansvarlig for produktet, indtil det når os, så sørg for at pakke det forsvarligt, gerne i original emballage.
- Du skal selv dække omkostningerne ved returforsendelsen.
- Bemærk, såfremt du selv sender pakken, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
- Bemærk, såfremt du selv sender pakken, at DAO ikke leverer til erhvervsadresser, så køb et label til hjemmelevering hvis du sender med dem.
- Vi bruger samme betalingsmetode til tilbagebetaling af returforsendelser.
- Vær opmærksom på, at vi kan tilbageholde din betaling, indtil vi har modtaget varen retur.
-
Du har altid ret til at returnere ubrugte og uåbnede produkter. Du skal blot kunne returnere varen i væsentligt samme stand, kvalitet og mængde, som da du modtog den. Du skal returnere både varen og emballagen i samme stand, og originalemballagen skal være ubeskadiget.
Hvis du åbner emballagen på intime produkter, bortfalder retur- og fortrydelsesretten på grund af hygiejniske årsager. Du har mulighed for, at åbne varer som ikke er til intimbrug, hvis du kan returnere dem i væsentligt samme stand, kvalitet og mængde. Du mister dog returretten, hvis du bruger varen på en måde, hvor salgsværdien væsentligt formindskes.
Hvis du er det mindste i tvivl om netop din returnering, er du meget velkommen til at kontakte vores *kundeservice*.
-
Vi ønsker, at gøre det nemt og smertefrit for dig, hvis du har fortrudt dit køb. Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret kan du blot:
- Undlade at hente din pakke i pakkeboksen/ pakkeshoppen indenfor tidsfristen eller du kan afvise din levering ved hjemmelevering*
- Sende den uåbnede pakke tilbage til os indenfor 30 dage efter du har købt den. Læs mere i spørgsmålet “Hvordan returnerer jeg en ordre?”.
*Hvis du har undladt at hente din pakke eller afvist levering af den, antager vi, at du har fortrudt din ordre. Vi vil derefter returnere det samlede ordrebeløb fratrukket 35 kr. I gebyr for returforsendelsen.
-
Vi vil gerne sikre, at du er fuldt ud tilfreds med dit køb hos os. Hvis du mod forventning skulle fortryde dit køb, vil vi refundere det beløb, du har betalt til os.
Når du har gjort brug af din returret eller fortrydelsesret, vil vi refundere købsbeløbet på de returnerede produkter senest 14 dage efter, at vi har modtaget din besked om fortrydelse/ returnering af købet, med forbehold for eventuelle uenigheder.
Vi vil tilbagebetale pengene ved hjælp af samme betalingsform, som du brugte ved den oprindelige transaktion, medmindre du specifikt har accepteret en anden tilbagebetalingsform.
Hvis der er en værdiforringelse på varen, som skyldes din brug eller håndtering af den, vil det blive trukket fra det oprindelige købsbeløb. Hvis du åbner eller prøver et produkt, vil vi betragte den som brugt*. Derfor kan du opleve ved returnerede produkter der er åbnet eller brugt, kun modtage en del eller intet af købsbeløbet tilbage, afhængigt af varens handelsmæssige værdi. Det er Heylove der vurderer produktets handelsmæssige værdi og du vil altid modtage besked herom. Du kan f.eks. trygt prøve lingeri, spil, masker og produkter som ikke er forseglet, til intim brug eller i særlig emballage så længe du sørger for at returnere det i samme stand og emballage som ved modtagelsen.
*Læs mere om hvilke produkter du kan returnere i spørgsmålet “Hvilke produkter kan jeg returnere” ovenfor eller i vores *handelsbetingelser*.
Hvis du er i tvivl er du om tilbagebetaling af din returnering er du altid velkommen til at kontakte vores *kundeservice*.
-
Når du har valgt at returnere et eller flere produkter, skal du forvente, at der kan gå op til 14 dage, før din returnering bliver behandlet, og du får dine penge tilbage.
Når vi har behandlet din returnering, vil du modtage en e-mail med information om returneringen. Hvis der skulle opstå problemer med de returnerede produkter, vil vi kontakte dig via e-mail for yderligere oplysninger.
Hvis din returnering afvises af en eller flere årsager, opbevarer og gemmer vi dine produkter i to uger, inden vi bortskaffer dem eller gør dem tilgængelige til køb igen. Hvis du ønsker at få de afviste varer tilsendt igen, er det muligt mod betaling af forsendelsesgebyr på 35 kr.
Reklamation på defekte produkter
-
Vi beklager meget, at du har modtaget en defekt vare, og vi forstår, hvor frustrerende det er, når man har glædet sig sådan 💖 Lad os rette op på det med det samme!
Fordi vi selv har testet vores produkter mange gange, vil vi gerne dele ud af nogle tips og tricks, der ofte får helt nye produkter til at virke helt fejlfrit. Hvis du stadig stadig oplever problemer når du har gået igennem disse, så er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vi kan få løst det sammen.
Produkter med USB-lader (genopladelig)
Selvom vi altid beder vores leverandører om, at oplade alle produkter, kan det ske, at når du modtager produkter med indbygget batteri, at det ikke er opladt eller er løbet tør for strøm. Hvis du bruger en computer til at oplade med USB-laderen så kan nogle computere gå i dvale og det betyder faktisk at opladningen stopper, indtil du bruger computeren igen.
De her tricks plejer at gøre underværker på genopladelige produkter:
- Oplad dit produkt i 6-10 timer.
- Hvis du lader med en computer, så sørg for, at din computer ikke går i dvale eller er slukket.
- Brug en anden USB-indgang end en computer (læs manual for sikker opladning).
- Vær sikker på at fjerne din USB-lader fra produktet, inden du tænder for det.
- Hold tænd/sluk-knappen inde i 4-6 sekunder på produktet for at tænde det.
Produkter med batterier
- Når du indsætter batterier så husk altid at fjerne det lille stykke papir/plastik der sidder i batteriholderen.
-
Når vi sender dine varer, gør vi alt for at pakke dem forsvarligt og sikkert, men nogle gange sker der skader under leveringen, desværre. Det er vi ærligt talt ret kede af, hvis det er sket for dig - især hvis pakken ikke er så diskret, som vi normalt altid lover.
Følg disse hurtige trin, hvis din pakke og/ eller produkter er beskadiget:
- Tag nogle billeder af pakken fra alle vinkler og af etiketten, som bevis overfor fragtfirmaet.
- Hvis indholdet også er beskadiget leveringen, så tag nogle billeder af det, som bevis overfor fragtfirmaet.
- Send alle billeder til os, senest inden for 5 hverdage efter du har modtaget pakken.
Hvis du har klaret ovenstående, så hjælper vi dig med at og håndterer klagen over for fragtfirmaet for dig 😎
-
Vi er virkelig kede af, at dit produkt er defekt 😢 Lad os gøre din reklamation proces så nem som muligt. I de fleste tilfælde behøver vi kun informationer fra dig, men i nogle tilfælde skal vi have produktet tilsendt, så vores teknikere kan undersøge det nærmere.
For at reklamere, send en e-mail: kundeservice@heylove.dk med alle de nødvendige oplysninger nedenfor.
- Dit ordrenummer (Eksempel: #100322)
- Telefonnummer
- En beskrivelse af problemet, hvornår det opstår, og hvad du har forsøgt for at løse det, osv.
- Billeder og/eller en kort video af problemet (f.eks. hvis problemet er, at produktet ikke tænder) Hvis produktet bruger batterier, så send os et billede af, hvordan batterierne er sat i.
I nogle tilfælde vil en tekniker ringe til dig på dit telefonnummer, så hun eller han kan afklare specifikke spørgsmål.
Bemærk, at i sjældne tilfælde kan vi have behov for at få det defekte produkt retur. I de tilfælde dækker vi naturligvis returomkostninger.
Husk altid at beholde dit produkt, indtil vi har løst problemet. Du skal ikke returnere produktet, medmindre vi beder dig om det, for at spare dig tid og omkostninger.
-
Det lyder ikke fedt! Men lad os få det løst hurtigst muligt 🤠 Hvis dit produkt ikke har været brugt i noget tid, kan det nogle gange hjælpe at skifte batterierne eller give det en fuld opladning i 6-10 timer. Prøv det først. Husk, at når du tænder for produktet, skal du ofte holde tænd-knappen nede i 3-5 sekunder. Kan det være rejselåsen, der er blevet aktiveret? Tjek i produktmanualen, om det kunne være tilfældet for dit produkt.
Hvis dit produkt stadig ikke fungerer, så kontakt os, så sidder vi klar til at hjælpe. Du skal ikke returnere produktet, medmindre vi beder dig om det, for at spare dig tid og omkostninger. Vi har sjældent brug for at få produkter retur, så det er unødvendigt at bruge tid og penge på forsendelse. Behold produktet indtil reklamationen er løst, da vi ofte kan løse problemet med en video eller et billede.
-
Hvis et produkt du smelter, mens det er i dit hjem, er det fordi det ikke er opbevaret korrekt. Produkter kan reagere kemisk med hinanden, selv når de er lavet af samme materiale, hvis de kommer i kontakt. Dette kan også ske ved brug af uegnet glidecreme eller creme. I sådanne tilfælde kan du desværre ikke gøre krav på reklamation. For information om korrekt opbevaring og vedligeholdelse af dine produkter, *se her*.
-
Du kan indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. For at kunne indgive en klage skal varen eller ydelsen typisk have kostet mellem 1.110 kr. og 100.000 kr. Når det drejer sig om tøj og sko, ligger minimumsprisen på 720 kr. Disse beløbsgrænser kan ændre sig over tid. Vi vil blot informere dig om,at der er et gebyr forbundet med klagebehandling.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Såfremt du har bopæl i et andet EU-land, skal klagen indgives på EU-Kommissionens online klageplatform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Angives en klage her, skal vores e-mail adresse oplyses: kundeservice@heylove.dk